15. srpnja 2017.

Hidratantne maske koje trenutno koristim

Maske za lice spominjala sam već kroz postove na blogu, a danas izdvajam one koje koristim za hidrataciju.



Osim onih za hidrataciju, koristim i druge maske za različite namjene(pisat ću o tome) i definitivno vidim razliku na koži u odnosu na periode kada ih ne koristim redovito.


Ova tri proizvoda na slici gore upotrebljavam kroz duži vremenski period, dva  su se pokazala odlična, a jedan baš i ne.


Krećem s Avene hidratantnom maskom koju koristim godinama. Kupovinu sam ponovila već jako puno puta i unatoč tome što stalno isprobavam nešto novo, jednu uvijek imam u kolekciji.
Svaki put  mi je pomogla, čak i u slučajevima najteže dehidracije. Prve rezultate vidim već nakon jednog nanošenja, a kroz nekoliko aplikacija primjećuje  se velika razlika na koži.


Nikad mi nije izazvala nikakve iritacije, dapače imam osjećaj olakšanja kad je stavim na lice.
Formula je kremasta i blagog mirisa. Nakon nanošenja, u mom slučaju, veći dio upije se u kožu kroz propisanih 10-15 minuta, koliko bi je trebalo držati na licu. Ostatke umijem, piše da bi ih trebalo odstraniti blazinicom, ali meni se ne da s tim zafrkavati.


Maska je formulirana tako da smanji rizik od alergijskih reakcija. Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja, a cijena za 50 ml  je oko 140.kn.


Zaključno, mogu reći da za ovaj proizvod imam samo riječi hvale i nastavit ću ga kupovati.


Novexpert je još jedan od dragih mi brendova kada govorimo o preparativi, a ovaj proizvod mi je velika ljubav.


Repulp, odlična maska, odličnog sastava, doduše nešto skuplje cijene, ali meni se isplati.
Za 50 ml platit ćete oko 300 kuna u odabranim ljekarnama, ja sam je kupila u sklopu DM-a.
Rok trajanja je samo 6 mjeseci od otvaranja, budući da se radi o proizvodu čiji sastojci su prirodnog porijekla. Tako da na to treba pripaziti, ali redovitim korištenjem možete je potrošiti u tom periodu.


Nanosi se na čisto lice,  preporučeno je dva puta tjedno, i drži 10 minuta ako imate normalni do mješoviti tip kože, a 15 minuta za suhi do izrazito suhi tip kože. Nakon toga višak se odstranjuje blazinicom, vlažnim ručnikom ili umije mlakom vodom.
Ja je namažem na lice i pustim koliko imam vremena,  a ponekad i ostavim preko noći, jer sam negdje pročitala da se može i tako koristiti.
Po potrebi može se nanositi i nakon izlaganja suncu, hladnoći, vjetru...


Formula ove maske je gusta krema, meni jako ugodnog, blagog, nenametljivog mirisa.
Lako se razmazuje, nije mi izazvala nikakve iritacije, niti začepila pore.
Iako trenutno želim isprobati još neke proizvode, ovu masku sigurno ću još nekad kupiti ponovno, jer je efekt nakon nanošenja na mojoj koži fantastičan.


Rexaline Hydra-Shock me nije baš oduševila, iako s obzirom na njenu formulu, nije ni čudo. Naime, radi se o gel maski, a ja i gel maske se nikako nismo našli. Više mi odgovaraju kremaste, kao što su gornje dvije. One se upiju u kožu i momentalno naprave neku razliku, dok za ove gel varijante imam osjećaj da samo sjede i ne rade ništa. Ova nije baš potpuni fail, konstantnim korištenjem daje neki rezultat, ali ne kao prve dvije.


Naručila sam je preko WoW Junkie web shopa po cijeni od nekih 300 kuna.
Dolazi u količini od 75 ml, s rokom trajanja 12 mjeseci od otvaranja.
Može se koristiti na više načina, za intenzivnu obnovu, 7 dana za redom, kao noćna maska i kako "obična" maska, tako da se drži 10-15 minuta.
Ja sam je koristila više dana za redom ako mi se činilo da  mi je koža dehidrirana, a inače 2-3 puta tjedno. Kao noćna maska nije mi odgovarala, jer je jako ljepljiva.


Ne sviđa mi se što ima intenzivan parfemski miris koji se jako osjeti, alkohol denat. u sastavu, koji nastojim izbjegavati, jer sam shvatila da mi ne odgovara i činjenica da me nakon nanošenja lice pecka jedno minutu-dvije.
Potrošit ću je, ali neću naručivati ponovno.


To bi bio pregled mojih hidratantnih maski, neke su već pri kraju, pa se radi novi popis za isprobavanje. :)

Napominjem da su maske meni dodatna njega i ne isključuju uobičajenu rutinu nanošenja kreme, seruma i ostalih proizvoda koje u tom trenutku koristim.

Kako vi stojite s maskama, da li ih koristite ili zaboravljate  na to?

                                                                    Andreja

4 komentara:

  1. Ovaj post je dobro dosao, sjetio me da pocnem malo cesce koristiti maske za lice. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, nadam se da će biti vidljivih rezultata na koži.😊

      Izbriši
  2. Najčešće zaboravljam koristit maske, ali sam nedavno odlučila da ih neću preskakat i zaboravljat na korištenje. Imam samo Avonove u kolekciji i ok su mi, daleko od odličnog, ali ih volim...Ova Novexpertova tako primamljivo zvuči. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam isto prije koristila Avon maske, imaju ok odnos cijene i kvalitete.

      Izbriši