20. kolovoza 2015.

SISTERHOOD OF THE WORLD BLOGGERS AWARD

Najprije zahvaljujem Pepe Le Pew Girl na nominaciji. Njen post na ovu temu možete pročitati OVDJE.













Pravila ovog taga su sljedeća:

1.Lajkati blog koji vas je nominirao
2.Staviti Award logo na blog
3.Odgovoriti na postavljena pitanja
4.Postaviti 10 novih pitanja
5.Nominirati pet blogerica


Krećem sa kuckanjem odgovora.

1 Što te veseli u svakodnevnom životu?
Moj svakodnevni život strašno varira od mjeseca do mjeseca, pa tako i stvari koje me vesele. Da pojasnim, kako mi dragi radi vani i dosta vremena provodi izvan RH kada nije tu, veseli me čitanje blogova i pisanje vlastitog. Kada je tu, onda su to trenutci provedeni s njim, druženje, izleti ,ma sve.

2.Na koji način se opuštaš?
Polaganim ispijanjem kave u samoći. Da, ja sam veliiiki kavopija.

3.Što za tebe predstavlja kozmetika?
Preparativa je za mene pitanje opće higijene i njege kože.
Dekorativa je način na koji izražavam vlastitu kreativnost. Lice je za mene jedna podloga po kojoj crtam, volim boje, kombinacije različitih nijansi i tekstura, to je za mene igra i zabava.

4.Što te najviše ljuti
Površni i dvolični ljudi.

5.Najdraža kozmetička stvar koju posjeduješ?
Ne znam da li se pitanje odnosilo i na alatke, ali ova kozmetička torbica/etui koji mi je sašila mama i moja kolekcija kistova  su mi definitivno najdraži.









6.Voliš li putovati?
Da, obožavam, putovanja nikad dosta, veseli me svaka prilika da negdje odem i vidim nešto novo. Da se upoznam sa drugačijim običajima, ljudima, arhitekturom, kulturom i da hranom :)
Do sada mi je najljepše bilo putovanje na Santorini. To je bilo jedno predivno i nezaboravno iskustvo.







7.Najdraži parfem?
Calvin Klein ,Escape, nekoć davno negdje je bila jedna grebalica ovog parfema, ja sam to trljala i trljala danima. Dragi je zapamtio da mi se taj parfem sviđao i kada je počeo raditi to je bilo prvo što mi je kupio.

8.Što voliš raditi kada pada kiša?
Biti doma i gledati creepy/scarry filmiće na YouTube.


9.Film ili knjiga?
Prije sam strašno puno čitala, ali u zadnjih par godina nešto nemam koncentracije za to, pa bi odgovor bio film, iako i to jedva, ali volim ići u kino.

10.Da možeš birati koje zanimanje bi odabrala kao svoje zvanje?
Psiholog, definitivno, uvijek me je fascinirala mogućnost da "zavirim u ljudske glave".

To su moji odgovori, a ovo mojih 10 pitanja:

1.Zašto pišeš blog?
2.Koja ljudska osobina ti najviše ide na živce?
3.Da li voliš ići u kino?
4.Koje životinje te je najviše strah?
5.Da li voliš kuhati?
6.Da li jedeš samo tradicionalna jela ili voliš i egzotičnije kao npr. kineska, sushi ?
7.Ljeto ili zima?
8.Da li se šminkaš na dnevnoj bazi ili samo povremeno?
9.Ruž ili sjajilo?
10.Što misliš o trendu nepočupanih obrva?


Ja nominiram:
1.Chocoholic Logic
2.Marija's Secret place
3.Love me Bear
4.Arkona make up and more
5.Shine Of Beauty


Ako ste već bile nominirane i ne da vam se pisati, možete odgovoriti i u komentarima (ako želite) .

                                              Andreja

Nema komentara:

Objavi komentar